Klantenservice

Meerbach Home Deco is het adres voor gezelligheid in uw huis. Wij zijn officieel dealer van Unique Living! Op deze site bieden wij een ruim assortiment aan sierkussens, plaids, bedspreien, tafelzeil etc.

Neem contact op

FAQ

1. Retouren en verzenden
1.1. Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar de afmetingen stemmen niet overeen met de productomschrijving. Wat kan ik doen?

Je kunt je bestelling retourneren. Breng ons binnen de dertig dagen na ontvangst op de hoogte via onze contact pagina. We vragen je daarbij foto’s van het product en de details waar je ontevreden mee bent bij te sluiten en je bestelnummer en postcode te vermelden.

1.2. Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat moet ik doen?

We willen ons eerst en vooral verontschuldigen voor het ongemak. Neem contact op met onze klantenservice en stuur ons eventueel een e-mail met foto’s van het verpakkingslabel en het ontvangen product.

1.3. Ik heb een defect / beschadigd item ontvangen

Bij Meerbach doen we ons best om de kwaliteit van al onze producten te waarborgen. Ondanks de reeks kwaliteitscontroles, komen producten soms met schade aan. Mocht je product niet in perfecte staat aangekomen zijn, neem dan contact met ons. Stuur daarbij ook een foto van de productfout. Een lid van ons klantenserviceteam zal je op basis daarvan kunnen adviseren over de beste oplossing

Contactgegevens

Meerbach
Adres Braspenninglaan 97
Postcode 5237NS
Plaats 's-Hertogenbosch
Land Nederland
Telefoon 06-52197539
E-mail [email protected]
Bank NL71INGB0001231212